Epson introduceert eersteklas service op ISE 2015

Epson presenteert een nieuw pre- en post-sale service- en ondersteuningsprogramma tijdens ISE 2015. CoverPlus365 is het bewijs van Epson’s inzet om superieure service en uitmuntende lokale ondersteuning te bieden teneinde klanten van installatieprojectoren extra gerust te stellen.



CoverPlus365 biedt installatieklanten direct toegang tot goed opgeleide deskundigen van Epson, die advies kunnen geven en ondersteuning leveren in alle stadia, van pre-sales advies tot ondersteuning bij complexe systeemintegratie en -installatie. De service biedt installatieklanten eveneens de mogelijkheid om vervangingsproducten op locatie in voorraad te houden, ideaal voor bedrijfskritische installaties.

Na de succesvolle testfase in het Verenigd Koninkrijk, kunnen installatieklanten in heel Europa vanaf nu een ongeëvenaarde service ervaren, evenals de superieure beeldkwaliteit dankzij 3LCD-technologie voor scherpe en heldere hoogwaardige afbeeldingen met gelijke witte en gekleurde lichtopbrengst.

Daniel Rose, productmanager bij Epson Europe, zegt: “ISE is voor ons het ideale platform voor de introductie van ons nieuwe eersteklas serviceprogramma. CoverPlus365 biedt onze klanten een ongeëvenaarde service wat betreft reactiesnelheid en het zal onze groeiende reputatie verder consolideren op het gebied van superieure ondersteuning van de AV-markt.”

Epson heeft een uitgebreid netwerk van servicecentra in 63 landen met meer dan 370 servicepunten voor projectoren. Dit betekent dat klanten kunnen profiteren van een breed scala aan ondersteuningsservices.

Dankzij het nieuwe programma kunnen klanten beschikken over reserveprojectoren, -lampen en -filters ten behoeve van voorraad op locatie. Dit zorgt voor optimale continuïteit en beperkt uitvaltijd tot een absoluut minimum, ideaal voor bedrijfskritische installaties.

Een uitzonderlijk niveau van lokale klantondersteuning zal ook direct vanaf het begin beschikbaar zijn. Epson´s team van goed opgeleide deskundigen kunnen advies en ondersteuning bieden, van pre-sales advies tot en met ondersteuning bij complexe systeemintegratie en -installatie. Zij zijn ook verantwoordelijk voor training en advisering om ervoor te zorgen dat klanten de gewenste vaardigheden verwerven voor het snel identificeren en oplossen van storingen, mochten deze zich voordoen.

Epson’s e-Serviceteam biedt ook klantondersteuning en assistentie via online chatsessies, telefoon, e-mail en sociale media.